Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-14, 14:24   #1
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

JACKPOT V64-14-02-13


sværet omgang da skal virklig findes nogle bra spiker i dag
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 14:28   #2
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

TRÄNARINTERVJUER


Romme Fredag 14 februari



Robert Bergh

New Shadows (6) är en bra häst i grund och botten men som inte har varit helt stabil. Vi har laborerat en del med utrustningen därav galoppen senast. Nu känns det dock som att vi har kommit rätt och jag hoppas och tror att han fungerar. Sköter han sig så skall han vara med i striden.

Bro Viking (7) kom fel på det senast och hamnade i upprepade positionsbekymmer. Segerraden blev därmed spräckt men utan att jag kunde vara annat än nöjd med min häst Han hade då som nu innerspår på 40 men att distansen är halvvarvet längre är ett plus. Jag hoppas att han skall vara med och tampas om en topplacering.

Sofie Ställberg

Regale di Poggio (5) gör sin första start för mig och är aningen svårbedömd. Hon har gått jämnt och stabilt tidigare så det finns ingen anledning att tro på något annat. Hon har gått lugna jobb sedan hon kom. Jag hoppas att hon kan vara med bland de tre.

Passway Ans (6) debuterade för oss i Gävle och signerade då en riktigt bra insats som fyra. Fick ett tufft upplägg men kämpade på tappert och gjorde vad man kunde begära. Allt har varit bara bra efter det så formen är intakt. Jag hoppas att ha gör om loppet från senast då skall han kunna vara med i striden.

Nuvola di Poggio (8) gör debut för oss och är av den anledningen lite svårbedömd. Hon får i första hans bedömas på gamle meriter. Allt har i varje fall verkat bara bra i de lugna jobb som vi har kört så vi hoppas att hon kan ta en skaplig placering.

Leader di Poggio (10) har tidigare gjort en montestart i Frankrike. Det är en stark häst som dock har lite platsproblem och därmed har lätt för att galoppera. Vi får därmed i första hand inrikta oss på att ta oss runt felfritt men lyckas det skall det också kunna bli en hygglig placering.

Tomas Pettersson

Shannon Frontline (2) är gynnad av autostart. Utan tvekan kan hon en del men kan också stressa upp sig speciellt då det handlar om voltstart. Nu är läget passande och det skall bli skoj att se vad hon kan. Felfri så hoppas jag vara med där framme någonstans.

Ajlexes Daylight (6) vann ett ganska billigt lopp senast. Det var bra för hans del att få det lite enklare vilket bör ha gjort gott för självförtroendet. Han fortsätter att kännas fin i jobben men omgivningen nu är tuffare än senast. En outsiderchans ka det dock vara.

Trans Atlantic (10) gör debut i monte. Han såg dock riktigt fin ut i kvalet så jag tycker att det skall bli riktigt intressant. Han drogs med lite halsproblem efter senaste starten men nu verkar allt okey. Jag hoppas att han kan vara med där framme någonstans.

Kajsa Frick

Todd Tabac (3) är en fartfylld herre som inte alltid gör sitt bästa. Sköter han sig och går felfritt kan han mycket väl vara med och tampas där framme någonstans. Han har haft en kortare paus men var riktigt fin i senaste jobbet så är man inne på att gardera upp loppet så skall han passas.

Sid The Kid (6) var helt okey i sin come back senast. Han fick då ett snällt upplägg men avslutade riktigt bra då vi satt in stöten. Med det loppet i kroppen bör han ha gått framåt och även om motståndet är tuffare tycker jag att han skall ses med outsiderchans.

Rocco S. (9) signerade en gedigen debut. Gjorde vad man kunde begära men fick då se sig slagen av en för dagen bättre häst. Med den genomköraren i kroppen har han säkert utvecklats och är därmed en av de som skall kunna vara med och tampas om en topplacering.

Leif Witasp

Turbo Turbo Dream (4) tyckte jag agerade uppåt senast. Verkar lite på rätt väg igen efter att ha haft en svacka. Läget är ite så mycket att säga om och jag är inte främmande för att hon kan vara med och tampas om en plats igen.

Rocky Race (8) fick ett passande utgångsläge. Härifrån kan han få det smyglopp som passar honom bäst. Han verkar också lite på rätt väg. Senast hade han inte riktigt turen på sin sida utan gick i mål med sparade krafter. Han skall kunna vara med där framme någonstans om det löser sig på vägen.

Elliot Boko (9) gör en intressant debut. Det är en fin häst som är rejält förberedd. Kvalet var det snabbaste han gått hittills men det löste han å andra sidan utan problem. Det är alltid ovisst med debut men jag hoppas att han agerar som i jobb då skall han kunna vara med i striden.

Olle Alsén

Miss Snakedealer (2) gör debut som flera av hennes konkurrenter. Hon skötte sig fint i kvalet och skall väl kunna en 18.tid om det klaffar på vägen. Hon har inte riktigt gillat voltstart så jag det är ingen tillfällighet att jag valt att gå ut i ett autostartslopp. Sköter hon sig skall hon i varje fall kunna ta en hygglig placering.

M.R.Hungry Eyes (10) kvalade i monte på ett riktigt bra sätt. I debuten sedan förivrade han sig och galopperade bort sina möjligheter. Var dock bra femma senast så utan tvekan har han fin kapacitet. Han kan vara lite entömd så om han kan hitta till ledningen är det ett plus. Jag tycker att han i varje fall skall ses med outsiderchans
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 15:02   #3
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

tro jeg vil laver mit v64 sådan


Romme
14.02.2014




V64-1: 1,4,5,8,10
V64-2: 2
V64-3: 6
V64-4: 1,2,4,5,10,14
V64-5: 9
V64-6: 2,3,4,7



Beløb pr. række:
Antal rækker:
TOTAL:



1 kr.

120
120 kr.

Købt d. 14.02.2014 16:01

Serienummer: 3416-D653
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 15:24   #4
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 392
Sharp$: 13252
Standard

Kvällens drag Magnifik Gelj
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 15:27   #5
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Kvällens drag Magnifik Gelj
Trodde jag var själv om den men så spikade SS den....
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 15:32   #6
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 392
Sharp$: 13252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Trodde jag var själv om den men så spikade SS den....
Inte kul men den har jag väntat på sedan Örebro starten
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 15:36   #7
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Inte kul men den har jag väntat på sedan Örebro starten
Ja..

Har kontakt med ägaren/tränaren, så håller verkligen alla tummar!

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 15:36   #8
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 212
Sharp$: 57324
Standard

Då kom förklaringen till att den som nästan ligger sist på strecken är andrahandsfavorit på de fasta oddsen hos expekt och även hos de andra nätbookisarna släppts till skämtodds. Spelarservice verkar närmast vara helgonförklarade hos nätbolagens bookmakers trots att deras spelförslag går back med hundratusentals om inte miljoner kronor varje år.

Har inte följt dom i år då min spelsäsong inte dragit igång ännu men i fjor var dom väl sämre än kvällstidningarna på att tippa V75 som dom ju marknadsför stenhårt som sitt stora flaggskepp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Painkiller (+10), SuperFinnen (+3)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 15:51   #9
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 844
Sharp$: 37827
Standard

Får slänga in en tidig då jag inte är hemma i kväll. Ska väl ha lite jackpot-pengar tills i morgon.

1) 4,5
2) Spik 2
3) 3,6,8,9,14
4) Spik 14
5) Spik 9
6) 1,2,3,4,5,6,7,9
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 15:54   #10
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Trodde jag var själv om den men så spikade SS den....
Vad säger JOP om kvällens chanser (K. Filip)?
Tack
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 15:54   #11
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Då kom förklaringen till att den som nästan ligger sist på strecken är andrahandsfavorit på de fasta oddsen hos expekt och även hos de andra nätbookisarna släppts till skämtodds. Spelarservice verkar närmast vara helgonförklarade hos nätbolagens bookmakers trots att deras spelförslag går back med hundratusentals om inte miljoner kronor varje år.

Har inte följt dom i år då min spelsäsong inte dragit igång ännu men i fjor var dom väl sämre än kvällstidningarna på att tippa V75 som dom ju marknadsför stenhårt som sitt stora flaggskepp.

Hallo Olle!
Kul att se dig här.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 15:57   #12
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dzeno Visa inlägg
Vad säger JOP om kvällens chanser (K. Filip)?
Tack
Skickar till dig, så kan du återge en sammanfattning här, lite ont om tid precis nu.

Ska förbereda gott till kvällen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dzeno (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 16:08   #13
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 392
Sharp$: 13252
Standard

V4 Avd2 tror jag har en vinnare Ultevis i morgon
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 16:23   #14
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 212
Sharp$: 57324
Standard

Citat:
Hallo Olle!
Kul att se dig här.
Jag skriver ju mest på TP, men tycker det är tråkigt att 9 av 10 medlemmar där i stort sett bara slänger ut en massa siffror dag efter dag. Är ju totalt ointressant om man som jag mer gillar diskussioner än att bara tävla om vem som har flest rätta nummer på streckspelen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+100)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 16:39   #15
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Nummer 3, Mr Jonsami i tredje V64 måste med - var ju bara knappt slagen av storfavoriten senast från samma tillägg - 85 i nuläget... Kusken inget vidare, men till så lågt som 8% får man inte vara för kräsen...

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td